Egy temetőbe ment zenélni a Harm’s Way és King Woman

Ha eltekintünk a mémmé vált gagtől, ami a Harm’s Way-hez köthető, akkor nem érdemes elfelejteni, hogy a zenekar még mindig a legpusztítóbb csörtekatalizátorok egyike, akik még mindig aktívan ontják magukból a zajt. Így meg aztán adja magát a dolog, hogy James Pligge-ék olyan helyre vigyék a disztópikus zenéjüket, ahol mondhatni az élők világa találkozik a halottakéval: egy temetőbe.

Persze ezt most nem olyan cheesy módon kell elképzelni, hogy a srácok kihúzzák a kábeleket a sírok közt, és ott bohóckodnak, mint valami sokadrangú Misifts-tribute zenekar. Az Audiotree csatorna Far Out szériájának jóvoltából a zenekar a szülővárosába, a chicagói Bohemian National Cemetery épületébe kalauzolja a nézőt, hogy egy profi felvétel keretein belül adják elő tavalyi lemezük két dalát, a Terrorizert és az Undertow-t. Mivel utóbbiban a doomdíva Kristina Esfandiari, vagyis King Woman is szerepel a lemezen, így ő is felbukkan a srácok mellett. A dalokon kívül van még két interjús szösszenet is a videóban, ezekben tömören elmesélik az album tematikáját, illetve a kollaborálás hátterét. Figyelem, a videóban nem lesz vicces színpadi performansz, ami alá más zenét lehet vágni!