Az ACxDC nem igazán kedveli a szcéna szexista megnyilvánulásait

Nagyon úgy fest a dolog, hogy idén az összes lemez április 26-án fog megjelenni – legalábbis idén már megszámlálhatatlan alkalommal leírtam ezt a dátumot az albumbejelentős híreknél. Most ehhez a díszes társasághoz csatlakozik az ACxDC is (nem az ausztrál papók, hanem a Los Angeles-i Antichrist Demoncore-osok), hogy a világra szabadítsák új grind-patásukat, a G.O.A.T.-ot.

A 17 dalos kiadványon nemcsak olyan bandák zenészei vendégeskednek, mint az Undeath, a Gulch, a Greenwitch, vagy a No/Mas, de kapásból három tétel már meg is hallgatható róla. A legfajsúlyosabb ezek közül talán a Thot Police, amivel kapcsolatban a banda megfogalmazott pár keresetlen gondolatot a hardcore/punk/metal-szcéna segglyukabb egyedeinek címezve:

A Thot Police annak apropóján íródott, hogy azt hallod emberektől, meg azt látod az extrém zenei online diskurzusokban is, hogy a közeg női szereplőit MÉG MINDIG a kinézetük alapján árazzák be. Állandóan megjegyzések hangzanak el a bandákban játszó nők értékéről, meg arról, hogy biztos csak a ,,dögösségük” miatt kapnak csak figyelmet meg elismerést. Támadják a mainstream értékek és normák replikációját egy olyan zenei szcénában, ami közel öt évtizede konfrontálódik ezekkel az attitűdökkel, és aminek a létrejötte óta tagjai nők, nem binárisok és transzneműek is.