Ha Foo' nincs... - The Birds of Satan kritika
Mindössze egy Dave Grohlhoz fogható munkamániás dobos létezik a világon, aki pedig nem más, mint az ő saját zenekarának dobosa és testvérbarátja, Taylor Hawkins. Az a Taylor Hawkins, aki önjelöltként került be a Foo Fighters-be Alanis Morisette zenekarát otthagyva, az a Taylor Hawkins, aki még mindig The Police és egyéb ’70-es, ’80-as klasszikusokat játszik haverjaival a garázsban amikor épp otthon van, és aki dobolt már fel teljes dalokat Slash-nek, Brian May-nek, sőt a Coheed & Cambrianak is.
Ugyanez a Taylor Hawkins az Foo Fighters 2004-es mosolyszünete alatt már rögzített egy teljes lemezt, ahol a klasszikus rock iránti gyermeki rajongását és az anyazenekarban éppen csak pedzegetett énektudását mutatta meg. A dalok csak két évvel később kerültek kiadásra, a projekt pedig a 2010-es második lemeze, a Red Light Fever óta teljesen elcsendesedett. Most már tudjuk miért.
Aki tehát már tűkön ül az új Foo Fighters-albumig annak kicsit csillapítani fogja szomjúságát ez a kiadvány (melyen elvileg Dave Grohl és Pat Smear is vendégeskedik valahol), viszont van egy olyan érzésünk, hogy annak megjelenése után a The Birds of Satan a feledés homályába kényszerül majd, hogy aztán Hawkins pár évre rá ugyanilyen dalokat más haverjaival játszhasson majd lemezre.