Természetfeletti babonák formálták a Gatecreeper harmadik nagylemezét

A múltkori tankos veszedelem után végre befutott egy újabb dal és minden egyéb infó a Gatecreeper harmadik lemezéről. Ezek alapján a Kurt Ballou-val/-nál megmunkált, Dark Superstition című tízdalos anyag május 17-én érkezik, és ez lesz a death metal-banda első kiadványa a Nuclear Blastnél.

Ahogy az már a Caught in the Threads alapján is kiderült, Chase Masonék nem átallnak ismeretlenebb vizekre evezni. Elmondásuk alapján az In Flames szinte mindenkinél közös pont (mázli, hogy velük járják amúgy majd körbe az ‘Államokat májusban), a második ízelítő azonban még kijjebb tolja a határokat: egészen a ’70-es, ’80-as évek poszt-punk/gótikus bandái irányába. A The Black Curtain nem kevés Sisters of Mercy– és Fields of the Nephilim-hatást hordoz magán, ami nem is csoda. A frontember az angol Kerrang magazinnak azt nyilatkozta, hogy az album leginkább az arizonai hegylánc, a Babona-hegység (Superstition Mountains) mondakörébe kalauzolja a hallgatót, ahol állítólagosan arany van eltemetve, és több kincsvadász is szörnyű halált halt vagy eltűnt, amikor megpróbált a nyomára akadni. Az ő szellemük, meg egyéb boszorkányos spooky vibe-ok kovácsolták a harmadik Gatecreeper-anyagot olyanná, amit hamarosan teljes egészében is hallani fogunk.

A dal egy Max Moore (Spiritbox, Code Orange, Neck Deep stb.) által rendezett klipet is kapott, aminek vizuális megvalósítására nagy hatással volt a ’93-as harmadik Gonosz Halott-film, a Sötétség serege, illetve egy specifikus Paradise Lost-videó is. Ez sem véletlen, hiszen maga a dal is egy, a purgatóriumban ragadt lélekről szól, ami egy természetfeletti erőtől várja a feloldozást.