Kijött az első monstrum a Darkthrone közelgő nagylemezéről

A Darkthrone újra aktivizálta magát, és a két évvel ezelőtt megjelent Astral Fortress című lemezét követően elkészítette a soron következő, jubileumi huszadik albumát. A norvég black metal-legendák It Beckons Us All című nagylemeze a Peaceville kiadónál fog megjelenni április 26-án. Az első szám, a Black Dawn Affiliation már meg is jött, a duó két tagja, Fenriz és Nocturno Culto pedig az alábbiakat fűzte a megjelenéshez:

Fenriz:

A Black Dawn Affiliationt Nocturno Culto írta, és bármennyire is kínlódást okoz, ha olyan riffeket kell körülírnom, amelyek nem a sajátjaim, annyi biztos, hogy keményen döngetünk egy sötét kazamatában, ami lassú, 1986 körüli Kreator riffekkel van kikövezve (gondolj csak az Awakening of the Godsra  vagy a Take Their Livesra a Flag of Hate kislemezről).

A dal lineárisan van felépítve, ami merész húzás egy single-nél, de gyakran írunk ilyen dolgokat. Mondhatnánk, hogy ez egy kétfejű vadállat, a közepén egy átvezető résszel (ahol hiszed vagy sem, mi magunk énekeltük fel az átkozottak kórusát: „aaaaaa”), ami pedig ezután következik, az a kedvenc riffem a dalban, mióta először meghallottam a második rész elején, és itt jön el az a rész is, ahol lehetőségem nyílt arra, hogy csillagporral hintsem be a folyosókat és kamrákat némi túlvilági szintivel és énekléssel, amelyek még most, mikor e sorokat írom, is azt a benyomást keltik bennem, hogy az ihletőjük az első rocklemez volt, amit valaha hallottam, még 1973-ban – a Morrison Hotel [a The Doorstól]. E folyosókon pedig minden korábbinál sötétebb és betegebb dalszövegek ólálkodnak.

Nocturno Culto:

Nem könnyű szavakkal leírni a saját zenédet, de azért megpróbálom… súlyos! Minden pont úgy sikerült a dalban, ahogy reméltem. Vannak dolgok, amelyek csak a stúdióban válnak véglegessé, mint például Fenriz kiváló vokáljai a dal végén, meg a kórus, amit én akartam. Nem spóroltunk a melóval, Fenriz és én egyaránt három-három szólamot énekeltünk fel, amelyeket Silje nagyszerűen kevert egybe a Chaka Khan stúdióban. Az ember rengeteg mindent tud elmondani a riffekről, én a magam részéről egy nagyon is módszeres megközelítés és szerencsés véletlenek keverékéből építem fel a dalaimat. Valahol tudat alatt valószínűleg van bennem valami, ami nagyban befolyásolja az apró részletekkel kapcsolatos döntéseimet és hatással van a riffelésemre.