2015. október 6.
Fölösleges magyarázni, hogy a crunk miért volt a legnagyobb kamu filler műfaja a „myspace korszak”-nak – ezért bele sem megyünk, a dolgok magukért beszélnek. Ennek a borzalomnak pedig volt egy rettenetes zászlóshajója, a BrokenCYDE, akik sajnos visszatértek… A srácok még tavaly év végén kezdtek el egy 30.000 dolláros Indiegogo kampányt, hogy összeszedjék a rajongóktól a pénzt az új lemezre, azonban szerencsére kit tudtuk röhögni a fiúkat, ugyanis: december 30. és február 8. között sikerült produkálniuk egy akkora lebőgést, hogy mosolyra fakadt a sajtó. Mindössze 5%-át sikerült összeszedni ennek a pénznek, tehát kb. 1421 dollárt. A világon mindössze 35 (!) ember gondolta akkor úgy, hogy az étel helyett inkább az új BrokenCYDE albumot választja. Akkor azt hittük, hogy ezzel talán vége lesz a crunk sagának, és örökre elfelejthetjük ezt a csapatot, de nem! A srácok a mai napon a botrányos kampány ellenére az Altpress oldalán premiereztették az új dalukat, amelyhez egy papírzacskót és erős gyomrot ajánlunk, íme: