NUSKULL pályázat: ismét új szerkesztőket keresünk!

Meguntad, hogy csak a partvonalról szemléled a rock, metal, punk, hardcore, emo és screamo világ történéseit? Zavar, hogy mindig rosszakat írunk a kedvenc bandáidról, esetleg túl jókat a szerinted kutyaütő formációkról? Utálod, hogy hülyeségeket kérdezünk a meginterjúvolt zenekaroktól? Esetleg hiányolsz a hírfolyamból bandákat, vagy komplett zenei műfajokat? Vagy úgy érzed, nem használjuk ki eléggé a közösségi médiát vagy az audiovizuális lehetőségeket? Itt az alkalom (ami ugyan nem soha vissza nem térő, de legközelebb jövőre fogunk ilyesmivel foglalkozni), hogy kipróbáld magad szerkesztőségünk tagjaként! A korábbi évek gyakorlatával ellentétben ezúttal nem kizárólag kritikákat várunk, hanem bármit. De tényleg, bármilyen írást, bármilyen témában, elsősorban a könnyűzenével összefüggésben, de igazából az irodalommal, a filmművészettel és a videojátékok világával kapcsolatos cikkek is érdekelnek minket. Irányadónak persze, ahogy a korábbi években, most is megadunk lent néhány lemezötletet, de rátok van bízva, és ami nagyon fontos, ezúttal nem elsősorban kritikaírókat keresünk, hanem olyanokat, akik:

  • Viszonylag sűrűn (heti legalább három nap) tudnak tartalmat, elsősorban híreket leközölni
  • Szerepet vállalnának a klipözön rovat hétről hétre történő feltöltésében
  • Vállalják, hogy írnak a kevésbé pörgő rovatokba (másvilág, interjúk)
  • Szeretnének havonta legalább egy nagyobb, általában lemezek tematikus gyűjteményeiből álló, vagy egy téma köré szerveződött, nem recenzióként funkcionáló cikk megírásában részt venni

Ha a fenti kritériumok bármelyike alapján magadra ismersz, és van kedved a dologhoz, valamint nem riaszt vissza oldalunk totál non-profit jellege (ami azt jelenti, hogy mindössze elismeréssel és alkalmanként tiszteletjegyekkel tudjuk honorálni munkádat, ami amúgy a teljes szerkesztőség esetén hasonlóképp működik), akkor ne habozz írni! Mindenféle kérdés, óhaj-sóhaj is jöhet az adam@nsk.dev címre, ja, és a határidő április 30!

Az ötletként megadott lemezek pedig:

Twitching Tongues – In Love There’s No Law
Orchid — The Mouths Of Madness
My Ticket Home — Strangers Only
Moving Mountains — Moving Mountains
Hopes Die Last — Wolfpack
Terror — Live By The Code
Sarah Where Is My Tea — Love And Honor
Chimaira — Crown Of Phantoms
Chvrches — The Bones of What You Believe
Tegan And Sara — Heartthrob
Polar Bear Club — Death Chorus
Rosetta — The Anaesthete
Hammock — Oblivion Hymns
Disperse — Living Mirrors
Caligula’s Horse — The Tide, The Thief & River’s End
The Flatliners — Dead Language
Bruce Springsteen — High Hopes
Chelsea Wolfe — Pain Is Beauty
Within Temptation — Hydra
Amaranthe — The Nexus
Akeldama — Everything Beautiful

 

Ezeken kívül, ha van tényekkel alátámasztott, összeszedett véleményed olyan kérdésekben, mint pl.

– A keresztény metalcore jövője, a For Today és Tim Lambesis botrányok tükrében
– Hogyan illeszthetőek össze a trendi elektronikus zenei irányzatok a metallal, már ha egyáltalán összeegyeztethetőek
– Mennyire hozott a felszínre hatékonyan a hipszter szubkultúra olyan műfajokat, mint a poszt-punk vagy a shoegaze
– Van-e értelme szólóban próbálkoznia korábban zenekarokkal sikereket elérő előadóknak (pl. Dallas Green, Jonny Craig)
– Milyen formát kellene öltenie, és mit kellene feldolgoznia a jövő feldolgozáslemezeinek (pl. Punk Goes… kompilációk)

vagy bármi hasonló, összetett témában, azt is nyugodtan írd meg nekünk!